Sunday, October 21, 2012




ENG:  Did you know that "Gangnam" from the very popular hit song "Gangnam style" is a name of the richest part in Seoul? I discovered it few days ago from my korean friend, who told me that if somebody is "Gangnam", it means he/ she is rich, successful, beautiful, very smart and posh. I wanted to draw a typical "Gangnam girl", with watercolour- creating a splash effect!

RUS: Вы знали что значит "Гангнам" из знаменитой песни "Гангнам стайл"? Это самый элитный район в Сеуле. Я сама узнала об этом пару дней назад от своего корейского знакомого, который мне рассказал, что если кто-то "гангнам"- значит этот человек богатый, красивый, успешный и ведёт роскошный образ жизни. Я хотела нарисовать типичную "девушку Гангнам"- акварелью, создав эффект всплеска!

HUN: Tudtátok hogy a "Gangnam" a nagyon híres "Gangnam style" című dalban a leggazdagabb Seoul-i részt jelenti? Én csak pár nappal ezelőtt tudtam meg egy kedves koreai barátomtól, aki elmondta nekem- ha valaki "gangnam", akkor ez az ember nagyon gazdag, sikeres, jól néz ki és luxusos életvitelt űz. Én egy tipikus "Gangnam lányt" akartam rajzolni- akvarellel, létrehozva a "splash" hatást!


No comments:

Post a Comment