Tuesday, July 9, 2013

{NYC} Liquid Lipshine review!


ENG: Today I brought you a review of  NYC Cosmetics: Liquid Lipshine in 2 different shades!

RUS: Сегодня я вам принесла обзор 2 разных блесков для губ от фирмы NYC Cosmetics! (Liquid Lipshine)

HUN: Ma egy NYC Cosmetics termek velemenyt hoztam, a Liquid Lipshine szajfenyrol 2 kulonbozo arnyalatban!


  (I like how sealed they are/  Оххх как я люблю когда упаковка не тронута   /     Szeretem, amikor bontatlan a csomag)


1. BRIGHTON BEACH PEACH

ENG: I swatched down all the liquid lipglosses, but only these 2 came back home with me. Brighton Beach Peach is an Apricot tone, with tiny sparkles, it looks really fresh and both nude! I like the smell of the lipgloss: it's a bit sweet but I think it's nicer like that.

RUS: Я все цвета свотчила-пересвотчила у себя на руке, но в итоге только 2 блеска для губ пошли со мной домой. Brighton Beach Peach- настоящий абрикосовый оттенок, с малюсенькими блёстками. Выглядит очень свежо и по-своему нюдово! Мне очень нравится запах блеска- немного сладковат, но в меру:) Даже что-то необычное придаёт этот аромат блеску для губ!

HUN: A boltban minden szint leswatcholtam a kezemre, de csak ez a ketto jott velem haza. Brighton Beach Peach egy igazi barackos arnyalat, apro csillamokkal. Nagyon frissnek es nudeosnak nez ki! Imadom az illatat is- kicst edeskes, de nem hajlik at a sokakat taszito cukorka edesbe, epp megfelelo. Szerintem meg jobba es teszi a szajfenyt:)

\





2. CRYSTAL PINK

ENG: When I saw the bottle at first, I was like "c'mon, this looks like a pink unicorn". But after swatching it, I totally felt in love: this is more of a transparent lipgloss with pretty pink glitters. It doesnt look cheap at all, moreover, it looks really really beautiful. 

RUS: Когда я увидела эту нарочито розовую баночку, что я только не думала...мол выглядит как "розовый единорог". Но после того как я опробовала тестер на руке, ооо это была любовь с первого взгляда:) Этот блеск для губ прозрачный, с розовыми блёстками. Но от этого он ничуть не выглядит дешёвым, наоборот, он очень очень красив.

HUN: Amikor meglattam ezt a rikito rozsaszin uveget, rogton azt gondoltam hogy 'tejoeg, ez olyan mint egy pink unikornis'. De miutan leswatcholtam a kezemre, nagyon nagyon megszerettem: ez egy inkabb atlatszo szajfeny, pink csillamokkal. Nem nez ki olcsonak, sot, inkabb nagyon es nagyon szep.





(on sunshine/  на солнце  /napfenyben)

(in shade/  в тени  /arnyekban)



ENG: What do you think about them?
RUS: Что ты о них думаешь?
HUN: Mit gondolsz roluk?

No comments:

Post a Comment