Wednesday, October 23, 2013

{EVERYDAY} Csak egy reggel, képekben!


Sziasztok!Kicsit más posztot hoztam nektek ma, méghozzá megint csupa kép, de most kommentelve:D Imádok fotózgatni, és ezeket a képeket reggeli futás közben csináltam. Érdekes élmény volt mini, 16 megapixeles fényképezőgépemmel rohangálni, de az ilyet is ugye ki kell próbálni:)



Csodás reggel volt a múlthéten, egész éjjel esett az eső, elalvás előtt is a zúgó dallamát hallottam az ablakomon....viszont hajnalkor egy kellemes meglepetés fogadott engem- fénylő napsugarak ezrei. Igy takaróm melegitő fogságából kiszabadulva elindultam a szokásos reggeli futásomra, bár most magammnal vittem a fényképezőgépet. Nem kellett csalódnom, mert valóban olyan melegséggel töltött el az őszi, aranysárga, karmazsinvörös és samaragdzöld levelek sokasága, hogy ezt muszáj volt megörökitenem!




Egy kis igazi kastély rom is utamba esett, mindig is elgondolkozok ilyenkor, milyen hercegnő lakhatott itt:D:D biztos semmilyen, de azért jó beképzelgetni dolgokat:)

amolyan selfienek számit talán...:D






                Kutyákat meg eleve imádok, igy nagyon örültem, hogy velük találkozhattam.







Egy kis kecskefarm részlet, aranyos álltkákkal. Mindig olyan jó nézni, milyen vidáman eljátszogatják az időt!










 Még egy kastély-ház, ezúttal most is lakik benne valaki. Csodás élő zöld fal veszi körbe a területet, szépséges, hófehér virágokkal koronázva. Nagyon hangulatos hely lehet...


Köszönöm a figyelmet, remélem át tudtátok ti is érezni az arany ősz hangulatát!
puszi,
Mia

No comments:

Post a Comment