Wednesday, November 6, 2013

{BEAUTY PRODUCT} Catrice Blush Tint


Ma egy Catrice Blush Tint szájfény- és pirositó tesztet hoztam nektek!




Ezt a pirositót/szájfényt bloggertalalkozó keretében kaptam tesztelésre, és amikor az üvegcsére néztem először, azt hittem hogy ez körömlakk- mert ugyanolyan kis körömlakkos tégelyke volt, gyönyörú vörös árnyalattal. És ez az érzés elillant mint egy varázsköd, amikor megláttam az ecsetet. Mert ez igenis egy szájfény ecset volt.
Hogy is van ez? Körömlakk szájfényes ecsettel?
Óóóóó nem. Minden sokkal bonyolultabb és érdekesebb.
E pirositó/szájfény az idei szortiment frissités része, gél állagú, nagyon élénk szinú (nekem egy kicsit erős volt, de ha ujjatokkal kicsit beledolgozzátok pl. az ajkatokba már nem lesz ennyire intenziven vörös) és kényelmes kis üvegcsében lapul, amit könnyen vihetünk magunkkal. 
Ami meglepett, az a tartóssága. Amikor próbáltam vizzel lemosni, nem ment egy könnyen. És ez jó jel tartósság terén!..
Hogy ne unjátok meg tulságosan a sok szöveget, jöjjön egy kis képes lazitó!:) 






Hogy tetszik? Bevállalósabbaknak való szin vagy akárki hordhatja szerintetek?

No comments:

Post a Comment