Sunday, April 6, 2014

{BEAUTY} Catrice Ultimate shine gel colour {030, 070}


Sziasztok! Egy hosszas "beauty"-szunet utan a blogomon, mely soran nap mint nap probaltam felemelni hangulatotokat a PICTURES ONLY bejegyzeseimmel, kovetkezzen ket csodas Catrice ruzs bemutatasa, melyeket meg a blogger talalkozo kereteben kaptam meg!



Ket csodalatos, nyarias arnyalatot kaptam, 030= Orangina-t es 070= License to Pink-et. Imadom amikor a ruzs arnyalatoknak van sajat nevuk. Foleg ha ilyen talaloak! Meg kimondani is kifejezett elvezet. 
xx: "Szia dragam, milyen ruzs van rajtad?" 
yy: *huncutul mosolyog* Orangina.
xx: Wow! Majd kuldd el a linket face-n! *ilyet akaroooook*
:D


Ahogy latjatok, elegge kulonbozik a ket arnyalat. Amikor megkaptam, igazabol kicsit megijedtem ettol a mereszsegtol es szinkavalkadtol, mert en eleve csak a nude-matt-vonalban szoktam mozogni, de annyira nem extremen rikitoak, hanem kellemesen vividek.



Az Orangina egy kifejezetten narancsos-tangerines arnyalat, amirol nagyon nagyon a nyar jut eszembe. Es peldaul ezek a hangulatkepek(najo, korulbelul ennyit birtam a {pictures only} termeszetem nelkul :D):







 Nagyon nyarias. 2 szoval. :D




Igy nez ki a kezemen. Kicsit mattossabb, nagyon kellemes allaga van. Nem hiaba "gel" ruzs, kicsit tenyleg olyan, mintha geles stifttel vinnem fel. 


Masodik arnyalatom pedig a 070 "License to Pink". Elso ranezesre erosen voros, Riri Woo ruzsos feelingje van, de kellemesen kell csalodnunk! Mivel elottunk tarul fel a meggyes-karmazsinos arnyalat gazdag vilaga. 
egy kis hangulatjavito cherry-berry stilusban:




(ez a fotot kivetelesen en csinaltam :) )



(hogy jott ide az Oreo torta???:D azert mert finiiii)



Latjatok, milyen gazdag meggyes-pinkes szine van? Nagyon meglepodtem ezen az arnyalaton, rogton belopta magat a szivembe. 


                 

Ariel hercegno is a License to Pink ruzst hasznal!! :D


Belle pedig az Orangina-t szereti! :)



 Termeszetesen a csomagolas/kinezet/style szempontjabol Catrice megint hozta a formajat. Nagyon csinos kis ezust tokocskajukban barmely neszesszer diszeve valhat ez a ruzs. Kenyelmes a fogasa, a csomagon kivulrol lathatoak a halvany-feher Catrice betuk. Es a kedvenc dolog: magaba a ruzsba is bele van nyomtatva a ceg neve! Olyan sikkes :)


Hogy tetsztenek ezek az arnyalatok? 

nagyon szep napot kivanok nektek dragaim!
pusssz
Mia 

No comments:

Post a Comment