Saturday, April 12, 2014

{BEAUTY} H&M duo lip rúzs + szájfény!



Sziasztok kedveseim!
Egy szuper rúzsra tettem szert a tegnapi poszt-viszga-ünneplős vásárolgatásom során (igazság szerint már elég régóta vadászok a tökéletes nude rúzsra :D) és ma csodálatos szombati nap keretében be akarom nektek mutatni szerzeményemet!



Magának a terméknek az a neve hogy "DUO LIP", ami annyit jelent hogy egy kupacban kapjuk meg a nude-os rúzst és a szájfényt is. Több árnyalata is létezik ennek a cuki duo lipnek, de én a Vörösmarty téren csak nude-ot ("csak"? valaki nagyon kis elkényeztetett :D), pinket és fuchsiát láttam. Pedig egy vörösre is beruháznék, de ha jól láttam, abban pont nem kapható. Egyébként egészen meg voltam döbbenve hogy olyan gazdag a H&M választéka dekor kozmetikumok terén: nekik is van chubby stick hasonmásuk, többféle szájfény, szemhéjpúderek....és mind nagyon jól néznek ki!


Magának a rúzsnak csodás hangzású neve van: Nougat Rose, és azt hiszem ennél szebben nem is lehetne 2 szóba tömöriteni ezt az árnyalatot. Gyengéden bézs, egy kis barackos, suhanó ráadással.


Hát perszer hogy nem sikerült kibirnom és bele is nyúltam, ahogy megvettem. :D 
Talán ez az egyetlen hátránya H&M-es szépség cikkeknek: egy darab árva teszter sincs. 

Zsákbamacsek, mi?- mondanátok.
Óóó, kedveseim. Ki tudja, ki tudja... :D


 A csomagolás nagyon szép, akár rózsaszin aranynak is nevezhető. Maga a duo lip picit hosszabb mint a hagyományos rúzsoknál megszokott méret, a szájfény miatt. De nagyon kellemes a kézben való tartása, észre sem veszem hogy picit megnyúltabb az alakja.


Ami a szájfényt illeti: szupi illata van:) Transzparensen-bézs árnyalatú, arany csillámokkal. Egész picik a csillogó részecskék, és ha a rúzs fölé veszitek majd fel ezt a szájfényt, valami egészen más hangzást fog adni ajkaitoknak.



{majdnem} Végezetül a swatchok: felső képen, fényesebb körülmények között tényleg van egy kis peachy hatása! Ha pedig picit visszavesszük a világitásból, akkor jön elő az igazi Nude-Őcsászársága :)





Auróra hercegnő is ezt az árnyalatot imádja! :)


Igy néz ki felkenve. Egész világos szine van igy napfényben! Itt a szájfényt is felvittem. 



Egy kis nudeos-bézses hangulatjavitó nektek, drágáim:





























Hogy tetszik a duo lip? Megvennétek ilyen árnyalatban?
További szépséges napot!
puszi
Mia

No comments:

Post a Comment