Friday, June 27, 2014

{DESIGN} ALBÉRLET CSOPORTOK: header designjaim


Kedves olvasóim! Kicsit offtopic következik, mivel ebben a posztban meg szeretném mutatni nektek a saját designjaimat melyeket csoportjaim számára kreáltam. (a fent látható képet is én rajzoltam :))
Ha érdekel milyen csoportokat vezetek, akkor katt-katt! :)


Nagyon kevesen tudják hogy én vezetem a facebookon a legnagyobb albérletes közösséget, a Budapest Albérletet, amelyben már  23,600 tag van (https://www.facebook.com/groups/budapest.flat/ ).  Tegnap pedig designer létemre összeszedtem magam és azt mondtam: "Mia, most már tisztességes, uniformis designt kell kreálnod minden csoportod számára.", mivel tegnap hoztam létre a Pécs, Debrecen, Miskolc és Szeged albérletet. Következett a betütípus keresés, a design skiccelése, álmatlan éjszaka, kávé, fotók kiválogatása, és íme, megszületett a végeredmény. Nem akartam túl letisztult designt- de valami sikkesen oldtime-érzést akartam belevinni a csoportok feelingjébe. Csodás érzés létrhozni olyan designt, amit megálmodtál, olyat, ami tényleg karakterizálja a designert is, meg a csoportjait is.
Nos, függönyt fel!









No comments:

Post a Comment