Saturday, September 20, 2014

{HAUL} Essence, Flormar, MakeUpFactory, Garnier Fructis


Sziasztok kedves Blogolvasók
Ma egy haul-os bejegyzést hoztam nektek, azokról a termékekről amelyeket tegnap vettem. 
Remélem jól telik a hétvégétek, és frissen, teli erővel ébredtetek és készen álltok a világ meghódítására :)




1. Garnier Fructis Style hajformáló gél.  Sajnos tényleg elfelejtettem az árát de nem drága és jó sokáig kitart. Nem szoktam vele formálni a hajamat, de van egy jó kis módszerem, hogyan varázsoljam puhává és selymessé a hajamat. Általában a kaktuszosat használom(a jobb oldali) de mindkettőnek isteni az illata! Nos úgy szoktam csinálni, hogy miután megmostam a hajamat veszek a gélből egy borsónyi nagyságú adagot, és ezt a hajam töveibe lágyan bemasszírozom.(általában este). Reggel amikor pedig kifésülöm a hajamat, annyira selymes lesz hogy csak na :) Nos tehát ő mindig szerepel az "újra-megveszem-ha-netán-kifogynék-belőle" listámon. 

2. Flormar 3-in-1 Spider szempillaspirál.  2000 Ft körül van az ára, és ez a kedvenc spirálom. Sosem volt vele problémám, mindig dússá varázsolta a szempilláimat. Sajnos elég gyorsan beszárad, de olvastam a külföldi blogokon, hogy mivel ez a spirál nem vízálló(amúgy már rohangáltam vele az esőben és nem lett semmi baja) egy csöpet vízet adnak hozzá a beszáradt szempillaspirálhoz és újra használható lesz.

 

3. Essence Gel nails at Home top coat. Ez az egyik termék az Essence-nek, ami le lett árazva 179 Ft-ra, de ugye itt az a bökkenő, hogy UV-lámpa kell ehhez az egész csodasághoz, ami ha jól emlékszem, 6000 Ft körül van. Csodásak ezek a top fedőrétegek, és valóban nagyon géles hatású lesz a körmötök, csak hát a lámpa. :)
Azt hiszem vagy 100 fotót csináltam, hogy elkaphassam ezeket a pici kis glittereket... A bal oldali lakkban nagy lila csillámok vannak, a jobb oldaliban pedig pici fekete pöttyök. 







4. Essence Crystal szemhéjtusok. Ó a csillámos rengeteg. Imádom a glitteres szemhéjtusokat! Persze sokan azt gondolják hogy a mindennapos sminkhez nem illik hozzá a sok csillám, de szerintem elég diszkrét a csillogásuk és különös fényt kölcsönöznek majd a szemünknek. Szintén le voltak árazva 179 Ft-ra és még egy csomó Rossmannban maradt belőlük (amúgy vigyázzatok a színekkel, mivel az arany és ezüst szemhéjtús nincs leárazva és ha jól emlékszem, 900 Ft-ba kerül.). Müllerben amúgy nem érdemes szétnézni, mivel ott egyáltalán nincsenek leárazva ezek a termékek.

 A pálcika nagyon vékony, de nagyon jó vele dolgozni!

 Három féle színben vettem meg: kék, lila és fekete. A lényeg az, hogy a kékben van a legtöbb szín és csillám!


4. MAKE UP Factory szemhéjglitter.  Na hát igen. Megint egy glitteres termék. :) De nagyon nagyon szépen csillog, és van egy különleges hatása amikor felveszitek a szemhéjatokra. Amúgy hivatalosan Luxury Glitter Cream név alatt fut, és valóban nagyon pazarnak néznek ki a csillámok már a dobozkában is. 4000 Ft körül volt az ára, és hát igen, nem egy olcsó mulatság, de én amúgy is szeretem a Make Up Factory termékeit, szerintem nagyon jó a minőségük. A swatchon nekem annyira nem sikerült átadnom a valódi színt, de itt több a csillám mint a kolor, így szerintem jogos hogy Glitter Cream a neve.





Hogy tetszenek nektek a termékek?
Van-e olyan termék a neszesszeretekben?
sok puszi
Mia

No comments:

Post a Comment