Saturday, November 16, 2013

{REVIEW} Catrice Ultimate Nail Lacquer+ Quick Dry

Sziasztok kedveseim! Ma 2 Catrice körömlakkot szeretnék mutatni nektek!




A teszt központi eseménye a Catrive The Effect Maker körömlakk, amit a pénteki Müllerkedés eredményeként hoztam haza a Bricky Mickey-vel egyetemben, de róla később fog esni szó. Mert a The Effect Maker egy igazi instant love most nálam. Miközben irom itt a posztot meg is kellett állnom hogy rakjak még egy réteget-és nem azért mert nincs jó fedése- hanem mert olyan jó érzés vele festeni a körmömet:):)
Amit még mindnképp ki szeretném emelni- az az ecset. Nem tudom mit varázsolt rajta a Catrice, de nagyon könnyú vele dolgozni és tökéletesen megtartja a körmöm alakját amig vele festek.

Egyébként azért készült több kép az üvegcsével, mert próbáltam elkapni azt a diszkrét és sejtelmes lila csillogást, ami oly izgalmassá teszi ezt a nude-szerelmeseknek kitalált körömlakkot.


Azt hiszem itt sikerült is elkapni az opálos ragyogást! remélem ti is látjátok és nem csupán én odaképzeltem:)


A körmömön kicsit sötétebbnek látszik egyébként hála a fényviszonyoknak, de nem panaszkodunk, ez a beauty blogger nehéz sorsa...:D


2 rétegben raktam fel a The Effect Makert, és rá még a Catrice fedőlakkot.


                             Itt még próbálkoztam keményen kihozni a napsütésből az eredményt:)





A Quick and Dry High Shine fedőlakkot a bloggertalálkozón kaptam, és azóta a kedveske állandó kelléke minden körmös ténykedésemben. Valóban nagyon gyoran szárad és csodás ragyogást kölcsönöz a körmeimnek. Világéletemben BTGN-fan voltam, és mindig is azt hittem hogy nem lehet nála jobb fedőlakkot találni- de most már belátom, a Catrice top coat valóban fenséges!


Hogy tetszik? Esetleg van már tapasztalatotok ezekkel a lakkokkal?
xoxo
Mia



No comments:

Post a Comment