Friday, November 15, 2013

{REWIEW} Catrice Pure Shine Lipbalm teszt!


Sziasztok! A hires-neves-csodálatos(és még sorolhatnám) bloggertalálkozón én Catrice csomagot kaptam, és ma meg szeretném mutatni a már kedvenceimmé vált Pure Shine Lip Balm szájbalzsamokat egy kis teszt keretében!




Összesen 2 szint kaptam, mindketten imádnivalóak és nagyon hordhatóak, aminek igazán örültem, hogy ilyen formában is gondoltak ránk, egyszerú bloggerekre- hogy olyan termékeket tudjunk kiproóbálni, amik mindenkihez passzolnak!
A legelső árnyalat a Go Flamingo Go! fantázianévre hallgat (egyébként ti azt tudtátok hogy a flamingo csak garnélarákot eszik és ettől lesz ilyen rózsaszin? Ha nem enne garnélarákot, akkor hófehér lenne a szépséges flamingo.), és valóban ez egy rózsaszines-barackos kellemes árnyalat, ami igazán "peachy"nek is nevezhető.




A másik árnyalat pedig a My Cherry Berry, amiről nekem Halle Berry szinésznő jutott eszembe, és nem csak a név miatt, hanem mert ő is rengeteg fotón láthatóan a sötétebb szineket preferálja. Ám de ez a my cherry queen cukorka töltelék-árnyalatú ajakbalzsam nem is olyan sötét, aminek persze örülünk- hisz tökéletes lesz a mindennapokra!


Csodás érzés ezekete a stick-keket kézben tartani, mert nagyon könnyűek, izléses a csomagolásuk és könnyen bármely neszeszer diszévé válhatnak.


                                                         A kettő együtt igy mutat


                              Hogy tetszik? Használjátok ezeket az ajakbalzsamokat?
  xoxo
Mia

No comments:

Post a Comment